Comenzi
Articolul comandat nu este in stoc. De ce apare pe site?
Stocurile noastre depind de disponibilitate. Ne dorim sa poti comanda si sa primesti produsele dorite fara eforturi extra, deci vom incerca sa te informam daca un produs nu este in stoc. Ocazional, pot aparea intarzieri neasteptate, iar in acest caz, te vom contacta pentru a-ti aduce la cunostinta.
Cum plasez o comanda?
Facem procesul de comandare online usor. Iti tinem chiar si articolele in cos in cazul in care parasesti temporar pagina. Adauga produsele in cos, continua cumparaturile sau finalizeaza comanda daca ai tot ce iti trebuie. Daca ai adrese sau optiuni de plata salvate, acestea vor aparea automat la finalizare. Altfel, va trebui sa introduci detaliile manual. Verifica totul si esti gata! Vom trimite un email dupa finalizarea comenzii si imediat ce comanda e in drum spre tine.
Pot face modificari la cosul meu de cumparaturi?
Da, fa click pe iconita cosului din partea de sus a paginii si vei vedea articolele. Foloseste butonul + pentru a adauga mai multe produse sau butonul - daca ai selectat prea multe.
Pot plasa o comanda catre o alta adresa?
Da, poti selecta o adresa de livrare la finalizarea comenzii. Comanda ta va fi setata automat pe adresele salvate, dar poti alege sa adaugi una noua.
Cum voi sti cand comanda mea a fost expediata?
Iti vom trimite un email imediat ce comanda este in drum spre tine! Contul tau te ajuta sa urmaresti toate comenzile tale. Dupa autentificare, vei vedea fiecare comanda plasata la noi. Selecteaza-o pe cea dorita pentru a descoperi toate informatiile necesare. De asemenea, iti vom trimite un email imediat ce comanda este in drum spre tine!
Unde este comanda mea?
Contul tau iti va arata toate comenzile anterioare. Emailul primit despre expedierea comenzii iti va spune si cand ne asteptam sa ajunga comanda. Daca nu ai gasit informatiile necesare, trimite un mesaj echipei noastre de Servicii pentru Clienti.
Cum imi anulez comanda?
Ne pare rau ca vrei sa anulezi. Putem sa te ajutam astfel incat sa nu fie necesar sa o faci? Contacteaza echipa noastra de Servicii pentru Clienti. Consulta Politica noastra de Returnare pentru a ne trimite comanda in loc.
Cum fac modificari la comanda mea?
Dupa plasarea comenzii, nu putem face modificari. Daca vrei sa incerci sa o anulezi pentru a plasa o comanda noua, trimite un mesaj echipei noastre de Servicii pentru Clienti. Vom trimite un email in decurs de o ora pentru a-ti spune daca comanda a fost anulata cu succes. Te rugam sa nu plasezi o comanda noua pana nu te contactam.
Am primit un articol defect. Ce ar trebui sa fac?
Ne pare rau ca s-a intamplat asta! Contacteaza-ne si spune-ne mai multe. Ar fi util daca ai putea gasi informatiile de mai jos inainte sa ne contactezi, dar daca nu poti, te putem ajuta odata ce iei legatura cu noi: Numarul comenzii, Numele produsului, Detalii despre defect, Imagini care sustin defectul, daca este cazul. Imediat ce investigam defectul, iti vom trimite un email cu rezultatul.
As dori sa fac o plangere despre calitatea unui produs?
Luam toate plangerile in serios si suntem angajati sa protejam clientii nostri valorosi.
Daca ai o ingrijorare cu privire la calitatea vreunui produs, trimite-ne un mesaj la info@geniusnutrition.ro. Ar accelera investigatia noastra daca ai putea gasi informatiile de mai jos inainte sa ne contactezi: Numarul comenzii, Numele produsului, Numarul lotului, Data de expirare, Imagini, daca este cazul, Un rezumat scurt care detalieaza plangerea reala. Te rugam sa pastrezi produsul pana cand vorbesti cu echipa noastra, care iti va spune daca avem nevoie sa-l returnezi pentru o analiza mai detaliata.
Am primit un articol gresit. Ce ar trebui sa fac?
Ne pare rau sa auzim asta, uneori pot aparea probleme, dar nu-ti face griji, te putem ajuta. Trimite-ne un mesaj la info@geniusnutrition.ro. Avem nevoie sa stim urmatoarele: Numarul comenzii, Articolul primit gresit, Articolul corect comandat. Imediat ce investigam ce s-a intamplat, iti vom trimite un email cu rezultatul.
Am primit un articol deteriorat. Ce ar trebui sa fac?
Ne mandrim cu produsele noastre, asa ca ne pare rau ca ai primit comanda deteriorata. Uneori pot aparea probleme, dar nu-ti face griji, putem ajuta. Trimite-ne un mesaj la info@geniusnutrition.ro. Te rugam sa nu arunci produsul deoarece este posibil sa-ti cerem poze in procesul nostru de investigare si remediere a problemei. Imediat ce pocesul s-a incheiat, iti vom trimite un email cu rezultatul.
Lipseste un articol din comanda mea. Ce ar trebui sa fac?
Emailul tau de confirmare a expedierii va afisa articolele care au fost trimise. Daca articolul nu a fost expediat, te rugam sa ne trimiți un mail la info@geniusnutrition.ro
Livrare
Ce fac daca nu am primit comanda?
Iti trimitem un email imediat ce comanda ta este inregistrata si este in drum spre tine, astfel incat sa poti afla cand va ajunge. Pentru comenzile cu urmarire, utilizeaza link-ul de urmarire furnizat in emailul tau pentru a verifica unde se afla comanda ta. Daca este nevoie sa raportezi pierderea coletului, te rugam sa ne trimiți un email la adresa info@geniusnutrition.ro
Ce optiuni de livrare oferiti?
Livram in 24 de ore lucratoare cu Sameday.
Cat timp va dura pana cand comanda mea va fi livrata?
Livram in Romania in 24 de ore lucratoare cu compania de curierat Sameday.
Ce se intampla daca nu sunt acasa sa primesc livrarea?
Compania de livrare va incerca din nou sa livreze coletul in urmatoarea zi.
Din ce tara se livreaza produsele?
Livram produsele direct din Romania din depozitul nostru autorizat pentru alimente si certificat ISO9001, ISO14001, ISO22000, ISO45001
Retur
Care este politica voastra de returnare?
Va rugam sa consultati pagina noastra de Politica de rambursare pentru mai multe informatii.
Daca aceasta nu raspunde la intrebarea ta, te rugam sa ne trimiți un email la adresa info@geniusnutrition.ro
Cum returnez un produs?
Urmariti pasii simpli de mai jos pentru a returna produsul nedorit: Inregistrati returul, Faceti click aici pentru a incepe returnarea. Trimiteti Returul. Atentie: produsele alimentare sau suplimentele alimentare se pot returna doar sigilate si fara urme de utilizare.
Ce se intampla dupa ce este returnat produsul meu?
Odata ce este primit, vom rambursa suma pentru bunurile returnate si va vom trimite o notificare prin e-mail. Acest proces poate dura 1-5 zile lucratoare de la data primirii returului sau in dependenta de cand este receptionat returul de la curier. Daca nu primiti rambursarea si au trecut 10 zile lucratoare de la primirea e-mailului nostru, atunci va trebui sa contactati echipa noastra la info@geniusnutrition.ro
Contul Meu
Cum ma inregistrez?
Inregistrarea este simpla!
Acceseaza pagina noastra de inregistrare pentru a te alatura comunitatii Genius Nutrition si pentru a primi sfaturi zilnice despre nutritie, trucuri pentru sala si acces la cele mai bune produse de nutritie sportiva disponibile.
Cum imi modific detaliile contului?
Este usor sa faci modificari la detaliile tale, fie ca este vorba de informatii despre plata, parola sau agenda de adrese.
Conecteaza-te la contul tau si vei gasi toate optiunile de care ai nevoie.
Sunt in siguranta datele mele personale daca imi creez un cont?
Nu este nevoie sa-ti faci griji, suntem conformi cu GDPR, ceea ce inseamna ca ne pasa sa pastram in siguranta detaliile tale.
Pentru mai multe informatii, te rugam sa vizitezi pagina noastra de Politica de Confidentialitate si pagina noastra dedicata pentru GDPR.
Am uitat parola. Ce ar trebui sa fac?
Nu-ti face griji, accesand pagina de conectare poti folosi optiunea "Am uitat parola" pentru a o reseta!
Cum ma dezabonez?
Daca nu doresti sa primesti ofertele si promotiile noastre exclusive, te poti dezabona oricand de la email prin butonul "unsubscribe" sau sms (prin linkul de la sfarsitul sms-ului).
Nu uita ca poti alege sa te abonezi oricand!
Plati si Reduceri
Cum pot plati comanda mea?
Oferim o varietate de metode de plata online pentru a ne asigura ca puteti accesa cu usurinta cele mai bune produse.
Plata Ramburs (cash la curier)
Visa
Mastercard
ApplePay
Puteti selecta metoda preferata de plata la finalizarea comenzii. Deoarece luam frauda foarte in serios, veti trece prin procesul de validare si autorizare atat din partea noastra, cat si a emitentului cardului.
Aceasta este doar o masura de siguranta pentru protectia clientilor nostri.
Am o problema de plata la comanda mea. Ce ar trebui sa fac?
Daca vedeti starea "Problema de plata", probabil ca sunteti confuz, nu va faceti griji, aceasta poate fi rezolvata usor si produsele vor fi in curand pe drum spre dumneavoastra!
Inainte de a reintroduce detaliile cardului, asigurati-va ca data de expirare si celelalte date sunt corecte. De asemenea, va recomandam sa verificati fondurile disponibile in cont.
Daca ati facut toate acestea si tot nu puteti rezolva problema, va rugam sa contactati echipa noastra de Servicii pentru Clienti, care va fi bucuroasa sa va ajute.
Exista reduceri sau promotii disponibile pentru clienti?
Da, Genius Nutrition ofera reduceri si promotii periodice pentru clientii sai. Pentru a beneficia de oferte speciale si a afla despre reduceri curente, recomandam sa verifici periodic site-ul oficial al Genius Nutrition, sa te abonezi la newsletterul nostru sau sa urmaresti conturile noastre de social media, unde pot fi anuntate promotiile si codurile de reducere. In plus, poti verifica si sectiunea dedicata ofertelor si reducerilor pe site-ul nostru pentru informatii actualizate.
Cum folosesc un cod de voucher?
Ne place sa va facem lucrurile cat mai usoare posibil, inclusiv obtinerea unui discount pentru produsele tale preferate de nutritie sportiva.
Dupa ce ati adaugat toate articolele in cos, introduceti codul in caseta pentru codul de reducere.
Daca codul nu functioneaza, asigurati-va ca nu incercati sa utilizati mai mult de o oferta, puteti utiliza doar una per comanda. Va rugam sa consultati termenii si conditiile ofertei.
Inca intampinati probleme? Puteti sa contactati echipa noastra de Servicii pentru Clienti prin intermediul contului dumneavoastra.
De ce nu functioneaza codul meu de voucher?
Ne pare rau sa auzim nu functioneaza codul tau! Pentru a afla de ce, va trebui sa verificati termenii si conditiile ofertei.
Daca codul este valid si nu incercati sa utilizati mai mult de un cod per comanda, contactati echipa noastra de Servicii pentru Clienti
Website
Unde pot gasi Termenii si Conditiile voastre?
Va rugam sa consultati pagina noastra de Termeni si Conditii.
De ce intampin probleme la accesarea procesului de finalizare a comenzii?
Daca intampini probleme la accesarea procesului de finalizare a comenzii sau a oricarei parti a site-ului nostru, te rugam sa intri in contact imediat cu echipa noastra de Servicii pentru Clienti, astfel incat sa putem remedia aceasta situatie pentru tine!
Care este Politica voastra de Confidentialitate?
Va rugam sa consultati pagina noastra de Politica de Confidentialitate.
Mai ai intrebari?
Daca inca nu ti-am raspuns la intrebare, ne poti contacta mai jos si iti vom raspunde cat mai curand posibil.